Методичний воркшоп «Діяльність команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП закладу освіти з інклюзивним навчанням»
Психолого-педагогічний супровід дитини в інклюзивному закладі – це взаємоузгоджена комплексна діяльність команди фахівців і батьків дитини, спрямована на створення необхідних умов, що сприяють розвитку особистості учня, засвоєнню ним знань, умінь і навичок, успішній адаптації, реабілітації, його самореалізації та інтеграції в соціум.
28.10.2022 року з метою допомоги закладам освіти з інклюзивним навчанням у питаннях діяльності команди психолого - педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами проведений методичний воркшоп «Діяльність команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП закладу освіти з інклюзивним навчанням», у якому взяли участь педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти Клішковецької сільської ради.
Учасники методичного воркшопу поглибили знання про принципи та основні завдання командного підходу в роботі з учнями з ООП; ознайомилися з поняттям «психолого-педагогічний супровід особи з особливими освітніми потребами», умовами ефективного його функціонування у закладі освіти з інклюзивним навчанням; розширили уявлення про функції кожного члена команди супроводу в роботі з учнями з ООП; а також визначали роль батьків як рівноправних членів у роботі команди супроводу.