ПОЛОЖЕННЯ про відділ організаційної та юридично-кадрової роботи Клішковецької сільської ради
Додаток
до рішення 23-ьої сесії сільської ради УІІІ скликання
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ організаційної та юридично-кадрової роботи
Клішковецької сільської ради
1. Загальні положення.
1.1.Відділ організаційної та юридично-кадрової роботи Клішковецької сільської ради (далі-Віддлі) є структурним підрозділом апарату Клішковецької сільської ради, утворюється сільською радою, є підзвітним та підконтрольним сільській раді, підпорядковується виконавчому комітету сільської ради, голові сільської ради, іншим посадовим особам відповідно до розподілу повноважень, а з питань здійснення делегованих повноважень підконтрольний відповідним органам виконавчої влади, діє у відповідності з цим Положенням.
1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, Постановами Верховної Ради України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями сільської ради та її виконкому, розпорядженнями сільського голови, а також даним положенням.
1.3. Положення про відділ затверджується сільською радою. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться рішенням сесії сільської ради.
1.4. Реорганізація, ліквідація відділу проводиться за рішенням сільської ради.
2. Основні завдання та функції відділу:
- організаційно-технічне та інформаційне забезпечення роботи сільської ради, виконавчого комітету, постійних та інших комісій сільської ради;
- здійснення прийому, реєстрації, передачі за призначенням вхідної документації, а також видачу інформації стосовно строків її проходження; реєстрація і відправлення вихідної кореспонденції; ведення реєстраційної, контрольної картотеки; здійснення обліку і аналізу документообігу в сільській раді;
- забезпечення зберігання та оперативного пошуку документів;
- забезпечення належної організації особистого прийому громадян, у тому числі виїзного, сільським головою, заступником сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради;
- здійснення контролю за своєчасним розглядом пропозицій, заяв і скарг громадян, які надійшли до сільської ради;
- здійснення заходів щодо оформлення веб – сайту Клішковецької територіальної громади;
- забезпечення щорічної підготовки аналітичної доповіді про стан роботи зі зверненнями громадян;
- юридичне та правове забезпечення діяльності Клішковецької сільської ради, її виконавчого комітету, посадових осіб, структурних підрозділів апарату під час виконання покладених на них законом завдань та функцій;
- здійснення правової експертизи проектів рішень, що видаються Клішковецькою сільською радою, її виконавчим комітетом, а також проектів розпоряджень сільського голови на предмет відповідності їх Конституції України та нормам чинного законодавства;
- здійснення захисту прав та інтересів Клішковецької сільської ради виконавчого комітету та сільського голови у порядку само представництва у судах (само представництво юридичної особи) під час розгляду та вирішення правових питань і спорів;
- запобігання, виявлення та протидії корупції у діяльності посадових осіб Клішковецької сільської ради, структурних підрозділів її апарату;
- забезпечення реалізації державної політики з питань кадрової роботи в сільській раді, структурних підрозділах її виконавчого апарату;
- здійснення заповнення, обліку і зберігання трудових книжок та особових справ працівників;
- організація та проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад (тимчасово вакантних посад) Клішковецької сільської ради;
- організація заходів з підвищення рівня професійної компетентності посадових осіб (посадових осіб Клішковецької сільської ради, структурних підрозділів її виконавчого апарату);
- формування кадрового резерву, забезпечення його підготовки, організація стажування працівників;
- організація атестації посадових осіб місцевого самоврядування;
- забезпечення організаційно-методичної роботи з питань кадрового забезпечення Клішковецької сільської ради, структурних підрозділів її виконавчого апарату;
- документальне оформлення вступу на службу в органи місцевого самоврядування, її проходження та припинення у Клішковецькій сільській раді, структурних підрозділів її виконавчого апарату;
- підготовка проектів розпоряджень і доручень сільської голови, що належить до компетенції відділу;
- надання методичної та консультативної допомоги посадовим особам виконавчих органів Клішковецької сільської ради, керівникам підприємств, установ, закладів та інших юридичних осіб, засновником яких є Клішковецька сільська рада, з кола питань, що входять до компетенції відділу.
3. Права відділу.
3.1. Правами відділу є:
- користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів місцевого самоврядування, системами зв’язку і комунікацій та іншими технічними засобами;
- брати участь у засіданнях сесій сільської ради, виконавчого комітету, нарадах, інших заходах, що проводяться в сільській раді, скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції;
- залучати працівників виконавчих органів місцевого самоврядування, підприємств,установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
- за дорученням керівництва сільської ради представляти інтереси сільської ради в установах та організаціях, в інших управлінських структурах з питань, що входять до його компетенції;
3.2. Відділ в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з апаратом сільської ради та її структурними підрозділами, а також з підприємствами, установами, організаціями, які підзвітні та підконтрольні сільській раді.
4. Структура та організація діяльності відділу
4.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади сільським головою, на конкурсній основі чи за іншою процедурою передбаченою згідно чинного законодавства України.
4.2. Начальник Відділу:
- здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань функцій;
- вносить пропозиції щодо розгляду на сесіях сільської ради, засіданнях виконавчого комітету сільської ради питань, що належать до компетенції відділу, бере участь у їх засіданнях;
- вносить пропозиції сільському голові щодо застосування заходів дисциплінарних стягнень та заохочень до працівників відділу;
- забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності відділу, вживає заходів до його поліпшення;
- розробляє посадові інструкції працівників відділу та розподіляє обов’язки між ними, визначає функції та ступінь відповідальності працівників відділу;
- планує роботу відділу, вносить пропозиції до планів роботи виконавчого комітету сільської ради;
- від імені відділу та в межах завдань покладених на відділ підписує документи, пов’язані з діяльністю відділу;
- представляє відділ у відносинах з іншими органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями та об’єднаннями громадян;
- здійснює інші повноваження, передбачені законодавством та положенням про відділ;
- забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;
- несе дисциплінарну відповідальність за невиконання, несвоєчасне або неналежне виконання функцій, покладених на нього в межах і в порядку, встановленому чинним законодавством.
4.3. Працівники відділу призначаються на посаду та звільняються з посади сільським головою згідно чинного законодавства України.
4.4. Посадові інструкції працівників відділу затверджуються сільським головою.
4.5. Відділ утримується за рахунок коштів сільського бюджету в межах граничної чисельності та фонду оплати праці структурних підрозділів сільської ради.