Онлайн-практикум «Реалізація корекційно-розвиткового складника у процесі навчання дітей з інтелектуальними труднощами»
Педагогічні працівники закладів освіти Клішковецької сільської ради з інклюзивним навчанням та працівники КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Клішковецької територіальної громади взяли участь у онлайн-практикумі «Реалізація корекційно-розвиткового складника у процесі навчання дітей з інтелектуальними труднощами», який був організований ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.
З виступу Марини Захарової, методиста ресурсного центру з підтримки інклюзивної освіти ІППОЧО, учасники дізналися, як реалізувати стратегію підтримки дітей з інтелектуальними труднощами в освітньому середовищі.
Про психомоторний та сенсорний розвиток як ефективну основу інтеграції у навчальну діяльність учнів з інтелектуальними труднощами розповіла слухачам Валентина Кольба, учитель-дефектолог Чернівецької спеціальної ЗОШ №3.
Вікторія Тільняк, учитель-дефектолог Чернівецької спеціальної ЗОШ №4, висвітлила практичні аспекти застосування логоритмічних та кінезіологічних вправ з дітьми з інтелектуальними порушеннями.
Людмила Гринчук, методист ресурсного центру з підтримки інклюзивної освіти ІППОЧО, пояснила, у чому полягають особливості корекційної логопедичної роботи з дітьми з інтелектуальними труднощами.
Переконані, що разом створимо найкращі умови для навчання та розвитку осіб з особливими освітніми потребами