A A A K K K
для людей із порушенням зору
КЛІШКОВЕЦЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Чернівецька область, Дністровський район

ОГОЛОШЕННЯ  про проведення конкурсу на визначення опорних  закладів освіти Клішковецької  сільської ради

Дата: 23.06.2021 18:00
Кількість переглядів: 1171

    Конкурс проводиться  відповідно до Порядку проведення конкурсу на визначення опорних закладів освіти Клішковецької сільської ради, затвердженого рішенням 7-ої сесії VІІІ скликання Клішковецької сільської ради від 17.06.2021 року №221/07/2021   «Про затвердження положення про умови проведення конкурсу серед закладів загальної середньої освіти».

  Конкурс проводиться у два етапи:

І етап –  протягом 10 календарних днів з 24.06.2021 року по 03.07.2021 року включно здійснюється подання заявок відповідними закладами загальної середньої освіти на участь у Конкурсі до конкурсної комісії  (с.Клішківці вул. Головна,66  (кабінет заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради));

ІІ етап – основний, на якому  проводиться перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам, визначається переможець конкурсу та оприлюднюються результати конкурсу з 05.07.2021 року по 08.07.2021 року включно.

  До участі у Конкурсі запрошуються заклади загальної середньої освіти Клішковецької сільської ради, які відповідають вимогам Положення про опорний заклад освіти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 року № 532 «Про затвердження Положення про опорний заклад освіти». Конкурс проводиться за наявності не менше одного кандидата на опорний заклад загальної середньої освіти.

 

  Для участі у Конкурсі необхідно подати письмову заявку, до якої додаються такі документи:

1) пропозиції про створення опорного закладу освіти та його філії;

2) план розвитку закладу (до 10 сторінок) на наступні 3 роки, який містить таку обов’язкову інформацію:

- загальна демографічна ситуація, відомості про орієнтовну кількість учнів, які будуть навчатися в опорному закладі освіти (окремо вказати проектну потужність опорного закладу, орієнтовну кількість учнів, які будуть підвозитися на навчання до опорного закладу з інших населених пунктів; вказати з яких закладів загальної середньої освіти (реорганізованих, ліквідованих) планується підвезення учнів та педагогічних працівників (з розрахунком відстаней та приблизного часу перебування у дорозі, транспорт, яким буде здійснюватися підвезення);

- потреба додаткового транспорту для підвезення учнів до опорного закладу;

-наявність належної матеріально-технічної бази (належним чином обладнаних фізкультурно-спортивних об’єктів, кабінетів фізики, хімії, біології, географії та інших, лабораторій, навчальних майстерень, їдальні (вказати кількість посадкових місць),  внутрішніх туалетів для учнів, комп’ютерного і мультимедійного обладнання, швидкісного доступу до Інтернету, наявність мережі Wi-Fi з безоплатним доступом, створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами);

- результати зовнішнього належного оцінювання, моніторингових досліджень, учнівських олімпіад з навчальних предметів, конкурсу-захисту робіт членів Малої академії наук, інших конкурсів та змагань;

- мережа класів, їх наповнюваність та перспектива розвитку;

- укомплектування бібліотечного фонду підручниками, науково-методичною, художньою та довідковою літературою, електронними підручниками, ліцензованим програмним забезпеченням;

- організація інклюзивного навчання при наявності дітей з особливими потребами;

- рівень забезпечення кваліфікованими педагогічними кадрами, якісний склад та досягнення педагогічного колективу.

3) опис інвестиційних потреб опорної школи (придбання шкільних автобусів для перевезення учнів, оснащення навчальних кабінетів, придбання мультимедійного обладнання, встановлення мережі Wi-Fi з безкоштовним (безпечним) доступом, заходи з енергозбереження, ремонт приміщень, професійний розвиток учителів тощо).

4) копію установчих документів закладу;

5) інформаційна довідка із загальними відомостями закладу по кожному критерію оцінювання (таблиця 1).

 

  Визначення переможця Конкурсу проводиться конкурсною комісією за критеріями оцінювання матеріалів, поданих на конкурс (Додаток 1) 

Переможцем конкурсу, на визначення опорного закладу освіти Клішковецької сільської ради, стає заклад, який набирає максимальну кількість балів, але не менше, ніж 230 балів.

У разі наявності одного закладу-кандидата, який відповідає умовам конкурсу, подав всі документи, набрав необхідну кількість балів та за наявності позитивного висновку конкурсної комісії, такий заклад може бути  визнаним переможцем конкурсу.

 (Додаток 1) 

 Перелік критерій

оцінювання на визначення опорного закладу освіти

Клішковецької ОТГ.

 

№ з/п

Назва критеріїв

Оцінювання за критеріями

 

 

5 балів

10 балів

1

кількість філій опорного  закладу освіти

дві

три і більше

2

кількість учнів в опорному  закладі освіти (без врахування філій)

200-300

більше 300

3

кількість класів  на паралелі

один

два і більше

4

середня наповнюваність класів

до 20 осіб

20 і більше

5

кількість профілів

один

два і більше

6

наявність факультативів та курсів за вибором

1-4

понад 4

7

кількість класів з поглибленим вивченням предмету

один

два і більше

8

випускники 11-х класів, які склали ЗНО на 160 і більше балів

до 40%

40% і більше

9

кількість учнів, які стали призерами предметних олімпіад, конкурсу-захисту робіт учнів-членів Малої академії наук, інших конкурсів та спортивних змагань за останні 3 роки від загальної кількості здобувачів освіти закладу

до 50%

понад 50%

10

Загальна кількість педагогічних працівників в закладі освіти

 

 

11

якісний склад педагогів (вища та перша кваліфікаційна категорія, педагогічні звання та нагороди)

до 50%

понад 50%

12

Результативність методичної роботи

(наявність вивчених та розповсюджених досвідів, підготовка власних методичних розробок, авторських  програм, посібників, друк у періодичних фахових виданнях, створення блогів вчителями)

На рівні ОТГ

На рівні області, країни.

 

Участь педагогічних працівників  у професійних конкурсах, вебінарах, конференціях, результативність

На рівні ОТГ

На рівні області, країни

13

використання проектної потужності закладу

30-50%

більше 50%

14

кількість учнів, що будуть підвозитися до школи

20-50

понад 50

15

організація інклюзивної освіти

організовано

організовано, також створено ресурсні кімнати

16

створення безперервного доступу для дітей з ООП до закладу освіти

наявність пандуса

наявність пандуса, пристосування туалетів тощо

17

наявність кабінетів фізики, хімії, біології, географії, інформатики, навчальних майстерень, спортивна зала та спортивний майданчик, спортивне обладнання

наявні, але не паспортизовані

паспортизовані

18

наявність актової зали

у пристосованому приміщенні

так

19

наявність бібліотечно-інформаційного центру

наявний, але не паспортизований

паспортизований

20

енергозберігаюче середовище

втілено окремі елементи

заклад має енергозберігаюче середовище не менше, ніж на 80%

21

наявність  Інтернету та зони wi-fi з безкоштовним (безпечним) доступом, комп’ютерної техніки

швидкість 30 Мбіт/с

швидкість 30-100 Мбіт/с

22

інвестиції у спортивні споруди

здійснювалися для часткового оновлення

здійснено капітальний ремонт, реконструкцію

23

використання інноваційних технологій в освітньому процесі

використовуються елементи технологій, або 1-2 технології

використовуються 3 і більше технології

24

наявність у шкільній їдальні технологічного та холодильного обладнання (жарова шафа, електросковорода, холодильна камера)

(відсутні одна або декілька складових)

так

25

наявність у шкільній їдальні холодної та гарячої води

тільки холодна проточна вода

так

26

термін проведення останнього капітального ремонту

змістовний

змістовний, спрямований на впровадження інновацій, відповідає вимогам часу

27

наявність внутрішніх туалетів

-

наявні

28

наявність гуртків

Є вакансії

Без вакансій

29

вартість утримання 1 учня в опорному  закладі освіти (до створення і після) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.2015 року №435 «Про затвердження формули розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами».

Більше 7,0

7,0

30

наявність веб-сайту та його дієвість

Не відповідає законодавству

Відповідає законодавству

31

Наявність заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)

-

наявні

32

Участь у проєктах протягом трьох останніх років (кількість, рік, назва проекту)

1-3 проектів

Більше трьох проектів

33

Документи, що підтверджують професійну та освітню кваліфікацію керівника закладу

Диплом про освіту

Диплом про освіту, додатково сертифікати про підвищення кваліфікації


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь