Клішковецька ОТГ увійшла у п"ятірку переможців проекту "Агенти громад".
У Чернівцях визначили п’ятірку переможців проекту «Агенти громад». Клішковецька ОТГ увійшла у п"ятірку переможців проекту "Агенти громад" і була нагороджена грамотою за ролик, який набрав найбільше переглядів на YouTube і грамотою за ролик, який набрав найбільше переглядів на сторінці "Агента громади".
Зацікавити туриста відвідати найбільшу печеру Буковини, побачити з чого започатковували весільний бізнес у регіоні та де інвестор може вкласти гроші. Саме це поставили собі за мету творці та виконавці проекту «Агенти громад».
Представники ОТГ пройшли 2 медіа-школи. Саме там вони дізналися як краще подати інформацію про свою громаду для різної аудиторії: туриста, котрий шукає цікаві місця для відпочинку, інвестора – готового вкласти гроші, пересічного мешканця, який співпереживає за долю свого рідного краю.
Усю отриману нову інформацію та навички роботи у якості комунікатора своєї громади, агенти застосували на практиці. Вони відзняли 20 презентаційних відеороликів про свої об’єднані територіальні громади, які були розміщені на офіційних сторінках у Facebook, YouTube та сайті ТРК «Буковина».
Найкращі 5 відеоматеріалів, за умовами участі у медіа-школі, отримали ротацію в ефірі телеканалу «Буковина». Голосування проходило у два етапи. Спочатку свою п’ятірку лідерів обирало журі, другий показник – кількість переглядів та перепостів, який тривав з 10 до 30 липня 2018 року.
«За три тижні було близько 90 тисяч переглядів. Перепостів більше 3 тисяч. Не кажучи вже про те, що провідний сайт «Децентралізація» розмістив всі ваші ролики» – каже Тарас Халавка, член ГО «Буковинський центр виборчих технологій.
Під час фінальної прес-конференції проекту «Агенти громад» нагородили переможців, а це: Новоселицька, Вижницька, Клішковецька, Усть-Путильська та Мамалигівська ОТГ.