Положення
Додаток 2
до рішення 6-ої сесії сільської ради УІІІ скликання
від 05.05. 2021 року № 183 /06/2021
ПОЛОЖЕННЯ
про робочу групу з розробки Плану місцевого економічного розвитку
Клішковецької сільської територіальної громади в рамках програми «Добре».
1. Загальні засади
1.1. Робоча група з розробки Плану місцевого економічного розвитку Клішковецької сільської ради створена з метою розробки Плану місцевого економічного розвитку (далі Робоча група) є постійним консультативно-дорадчим органом сільської ради, що утворюється та діє при виконавчому комітеті.
Робоча група формується з представників виконавчого комітету, місцевого бізнесу, громадських, релігійних та молодіжних організацій, фахівців з питань планування розвитку.
1.2. Склад робочої групи затверджується розпорядженням сільського голови. У своїй діяльності робоча група керується чинним законодавством України, рішеннями сільської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями сільського голови та цим Положенням.
1.3. Місцевий економічний розвиток (далі МЕР) - це застосування відповідних програм та стратегій, які мобілізують громадян до спільної діяльності з метою досягнення сталого економічного зростання, що приносить економічні вигоди та покращує якість життя мешканців громади. Економічне зростання відбувається через регулярний діалог з місцевим бізнесом, підтримку наявного бізнесу, сприяння підприємництву, розвиток людського капіталу та трудових ресурсів, та залучення нового бізнесу і інвестицій в громаду.
1.4. Програма місцевого економічного розвитку – це документ, розроблений робочою групою, який містить набір конкретних проектів, реалізація яких дозволить досягти цілей економічного розвитку громади, визначених у Стратегії.
2. Мета, завдання та повноваження Робочої групи
2.1. Метою діяльності Робочої групи є координація діяльності Клішковецької сільської ради, підприємців та громадянського суспільства задля досягнення сталого економічного зростання у громаді.
2.2.Основними завданнями Робочої групи є створення середовища у громаді для:
- Підтримки існуючого бізнесу;
- Сприяння розвитку підприємництва;
- Розвитку трудових ресурсів;
- Залучення нового бізнесу та інвестицій.
2.3. Повноваження Робочої групи полягають у
- моніторинг стану МЕР у громаді,
- створення та вдосконалення програми МЕР,
- проведення громадських обговорень та інших публічних заходів,
- залучення зацікавлених осіб та експертів до діяльності Робочої групи,
- отримання в установленому порядку від посадових осіб органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань;
- надання органам та посадовим особам місцевого самоврядування пропозицій щодо покращення МЕР.
3. Формування складу Робочої групи
3.1. Робоча група складається з голови, заступника, секретаря та інших членів. Голова, заступник та секретар обираються членами Робочої групи.
Склад Робочої групи затверджується розпорядженням голови сільської ради.
3.2. Члени Робочої групи повинні складатись із представників:
- Місцевої влади;
- Бізнесу;
- Громадських організацій або активних у громадській діяльності жителів;
- Молодіжних організацій або активних представників молоді;
- освіти в т.ч. професійної.
3.3. Члени Робочої групи мають право вносити на розгляд Робочої групи будь-які питання, що стосуються її діяльності.
3.4. Члени Робочої групи виконують свої обов’язки на громадських засадах. Робоча група працює постійно, на засадах повної добровільності, самовідданості та безкорисливості.
4. Організація та процедура роботи
4.1. Формою роботи Робочої групи є засідання, які проводяться за необхідності, але не рідше одного разу на три місяці (1 раз у квартал) відповідно до затвердженого порядку денного, до якого мають бути включені питання стосовно виконання чи оновлення затвердженої програми з МЕР.
Організація роботи робочої групи покладається на голову робочої групи та його заступника.
4.2. Голова Робочої групи здійснює загальне керівництво та забезпечує організацію роботи органу, скликає засідання та головує на них. У разі відсутності голови, засідання проводить заступник голови за його дорученням.
4.3. Члени Робочої групи беруть персональну участь у її засіданнях. Засідання вважається правомочним, якщо на ньому присутні більш як половина її членів. За рішенням Робочої групи та за наявності технічних засобів засідання Ради може бути проведено дистанційно в режимі відеоконференції.
4.4. На своїх засіданнях Робоча група розробляє пропозиції та рекомендації з питань, що належать до її компетенції. Пропозиції та рекомендації вважаються схваленими, якщо за них проголосувало більш як половина присутніх на засіданні членів Робочої групи. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
4.5. Пропозиції та рекомендації Робочої групи оформлюються протоколом засідання, який підписується головуючим на її засіданні та секретарем і надсилається всім членам Робочої групи та публікується на сайті громади. Член Робочої групи, який не підтримує пропозиції та рекомендації, може викласти в письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.
4.6. Підготовку матеріалів до розгляду Робочою групою, повідомлення всім членам Робочої групи про час і дату чергового засідання, ведення протоколу засідання Ради та його надсилання членам Робочої групи забезпечує секретар. Про дату проведення засідання та порядок денний члени Робочої групи інформуються не пізніше ніж за три робочих дні до дати проведення засідання.
4.7. На офіційному сайті громади секретар робочої групи оприлюднює Програму з МЕР та ініціює її громадське обговорення (опитування/анкетування) з подальшим впровадженням змін.
4.8. Щорічно Робоча група звітує на засіданні сільської ради щодо своєї діяльності, та щонайменше двічі на рік бере участь у засіданнях сільської ради.
4.9. Секретар оприлюднює звіт про роботу Робочої групи
5. Моніторинг
5.1. Основною метою моніторингу є забезпечення реалізації та постійної підтримки актуальності стану Програми МЕР та проєктів МЕР, які описані в Програмі.
5.2. Моніторинг процесу реалізації Програми МЕР проводиться координаторами проєктів, інформація зводиться фінансовим відділом і заслуховується на засіданні Робочої групи не рідше ніж двічі на рік.
5.3. Координатори проєктів подають фінансовому відділу інформацію щодо стану реалізації проєктів та необхідних подальших дій з провадження проєктів.
5.3. За результатами моніторингу Робоча група готує звіт, який підписує Голова Робочої групи та публікує звіт на офіційному сайті громади.
5.4. Робоча група може вносити пропозиції з коригування та оновлення Програми МЕР.
6. Права та обов’язки
6.1. Робоча група має право:
- отримувати інформацію, необхідну для розробки Плану МЕР, від організацій, підприємств громади, не залежно від їх відомчого підпорядкування, форми власності та господарювання;
- проводити опитування громадян чи проводити іншу діяльність до вивчення громадської думки щодо Плану МЕР;
- проводити роз’яснювальну роботу серед населення з питань розробки і втілення Плану МЕР та значення його необхідності;
- вносити виконавчому комітету пропозиції щодо розгляду питань, які необхідно вирішити з метою покращення соціально-економічної ситуації в громаді в межах розробки і втілення Плану МЕР;
- приймати участь у підготовці і проведенні громадських слухань щодо проекту Плану МЕР;
- розробляє та узгоджує проекти договорів, пов’язаних з розробкою Плану МЕР.
6.2. Обов’язки /відповідальність/ робочої групи.
Члени Робочої групи виконують доручення голови групи в межах завдань Плану МЕР. Члени Робочої групи несуть особисту відповідальність за достовірне і своєчасне опрацювання отриманих інформаційних та розрахункових документів і матеріалів, що стосуються виконання завдань щодо Плану МЕР.
Секретар сільської ради Н.Мельник