Звіт про результати опитування жителів Клішковецької територіальної громади
Звіт про результати опитування жителів Клішковецької територіальної громади
«Якість послуг у Клішковецькій територіальній громаді»
Опитування проведено у рамках Програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» DOBRE, що виконується міжнародною організацією Global Communities та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку USAID.
Клішковецька територіальна громада є партнером Програми DOBRE у Чернівецькій області.
Вступ
У 2020 році Клішковецька територіальна громада пройшла відбір та стала партнером Програми USAID «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE). Опитування проводилось з метою визначення послуг, покращення якості яких стане пріоритетом для Клішковецької громади на найближчі роки.
Звіт про результати проведеного опитування затверджений розпорядженням сільського голови Клішковецької сільської ради від 31.05.2021 р. та висвітлено на офіційному сайті громади, звідки їх може поширити користувач у різні соціальні мережі.
З огляду на обрану пріоритетну послугу – будівництво, ремонт та обслуговування доріг – буде сформовано Робочу групу з представників представників Клішковецької сільської ради та її виконавчих органів, старост, місцевих громадських організацій, молодіжної ради, активних громадян, які і розроблятимуть відповідний План.
Клішковецька територіальна громада найближчим часом розробить та затвердить План удосконалення послуги відповідно до обраної на сесії.
Послуга для удосконалення була обрана серед напрямів, якими жителі територіальної громади найбільш невдоволені і удосконалення якої найбільше потребують.
Для визначення громадської думки передбачені регулярні опитування жителів громади щодо якості послуги. Результати таких опитувань дозволять надавачам послуг своєчасно виправляти недоліки та розвивати успіх.
Методологія опитування
Тематика опитування: Якість послуг у Клішковецькій територіальній громаді
Мета опитування - з'ясувати думку жителів Клішковецької ТГ щодо Якості послуг в цілому по громаді, для вибору пріоритетних та найактуальніших.
Генеральна сукупність складається із жителів усіх населених пунктів Клішковецької ТГ.
Розмір генеральної сукупності – 15137 осіб.
Розмір вибірки – 400 осіб.
Розподіл респондентів за населеними пунктами
Назва населеного пункту |
Населення, осіб |
% у населенні ТГ |
Розрахована кількість респондентів |
Фактична кількість респондентів |
Клішківці |
5481 |
36,2% |
145 |
145 |
Шилівці |
2539 |
16,8% |
67 |
67 |
Перебиківці |
1911 |
12,6% |
50 |
50 |
Малинці |
1877 |
12,4% |
50 |
50 |
Поляна |
1021 |
6,7% |
27 |
27 |
Санківці |
827 |
5,5% |
22 |
22 |
Млинки |
407 |
2,7% |
11 |
11 |
Зелена Липа |
355 |
2,3% |
9 |
9 |
Рухотин |
342 |
2,3% |
9 |
9 |
Корнешти |
136 |
0,9% |
4 |
4 |
Гринячка |
128 |
0,8% |
3 |
3 |
Блищадь |
113 |
0,7% |
3 |
3 |
Всього |
15137 |
100% |
400 |
400 |
Теоретична похибка вибірки при рівні достовірності 0.95 складає 5%.
Вибірка формувалась шляхом систематичного відбору домогосподарств, початкова точка відліку обрана випадковим чином. Представник для опитування обирався з мешканців домогосподарства віком старше 15 років випадковим чином. Так, всі представники генеральної сукупності мали рівні шанси потрапити до вибірки.
Кількість респондентів для кожного населеного пункту розраховувалась пропорційно до кількості населення. Розрахунок кількості респондентів наведено у Додатку 1.
Оголошення про проведення опитування розміщено на офіційному сайті ТГ, дошках оголошень у старостатах. Зразок оголошення наведено у Додатку 2
Опитування проводили працівники Клішковецької сільської ради та старости округів. Перед проведенням опитування всі працівники пройшли навчання та отримали інструкції (Додаток 3).
Строки проведення опитування: з 15.05.2021 по 27.05.2021 року.
Опитування проводилось кожного дня шляхом особистих інтерв’ю з респондентами за місцем їх проживання з використанням автоматизованої системи опитувань DOBRE.Pytannya.
Кількість відмов під час проведення опитування: 5 респондентів відмовились брати участь в опитуванні.
10% відповідей підлягали контролю: телефонний дзвінок або особистий візит контролера для перевірки факту та якості проведення інтерв’ю. За результатами контролю якість усіх проведених інтерв’ю була підтверджена.
Результати опитування
Назва послуги |
Дуже задоволений (-а) |
Скоріше задоволений (-а) |
Скоріше незадоволений (-а) |
Дуже незадоволений (-а) |
Не користуюсь послугою, хоча маю доступ до неї |
Не можу сказати / відмовляюсь відповідати |
Не маю доступу до послуги, хоча потребую її |
Не користуюсь послугою, оскільки не маю доступу до неї і не маю такої потреби |
***Сукупний рівень задоволеності |
***Сукупний рівень незадоволеності |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
=1+2 |
=3+4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Послуги первинної медичної допомоги |
88 |
191 |
74 |
24 |
8 |
9 |
6 |
0 |
279 |
98 |
2. Прибирання вулиць та інших громадських місць |
47 |
191 |
108 |
31 |
|
23 |
|
|
238 |
139 |
3. Поводження з твердими побутовими відходами |
20 |
144 |
90 |
69 |
11 |
48 |
10 |
8 |
164 |
159 |
4. Будівництво, ремонт та обслуговування доріг та тротуарів |
13 |
80 |
131 |
142 |
|
34 |
|
|
93 |
273* |
5. Дошкільна освіта (дитячі садки) |
90 |
162 |
40 |
19 |
72 |
13 |
4 |
|
252 |
59 |
6. Загальна середня освіта (школи) |
83 |
185 |
40 |
21 |
58 |
10 |
3 |
|
268 |
61 |
7. Послуги соціального забезпечення |
81 |
209 |
60 |
5 |
24 |
14 |
0 |
7 |
290 |
65 |
8. Адміністративні послуги |
97 |
231 |
31 |
5 |
23 |
11 |
0 |
2 |
328 |
36 |
9. Громадський транспорт |
18 |
93 |
107 |
93 |
13 |
30 |
13 |
|
101 |
200 |
10. Освітлення вулиць |
15 |
101 |
136 |
77 |
|
40 |
27 |
4 |
116 |
213* |
11. Зелені насадження та парки |
72 |
217 |
53 |
15 |
5 |
33 |
5 |
|
289 |
68 |
12. Пожежна охорона |
39 |
177 |
80 |
19 |
|
85 |
|
|
216 |
99 |
13. Підтримка культурного життя в громаді |
22 |
95 |
152 |
81 |
16 |
25 |
4 |
5 |
117 |
233* |
14. Підтримка спорту |
36 |
50 |
139 |
112 |
20 |
23 |
6 |
14 |
86 |
251* |
15. Забезпечення громадської безпеки |
47 |
174 |
74 |
35 |
|
70 |
|
|
221 |
109 |
Узагальнені результати опитування мешканців населених пунктів Клішковецької територіальної громади
Результати опитування за окремими послугами:
У опитуванні взяли участь мешканці за:
Статтю:
Чоловіча |
Жіноча |
46,3% |
53,7% |
Відповідно до цього показника провели контроль якості вибірки. Отримані показники уміщаються у загальноукраїнські показники за розподілом за статтю із врахуванням відхилення у 5 одиниць у одним та другий бік.
Віком:
15-25 |
26-35 |
36-59 |
60 і старше |
|
6 |
58 |
236 |
100 |
Висновки та рекомендації
Пропонується обрати першу пріоритетну послугу із 4-х наступних:
- будівництво, ремонт та обслуговування доріг і тротуарів
- спорт
- культура
- освітлення вулиць
Подібне опитування рекомендується експертами та планується власне Клішковецькою територіальною громадою проводити раз на рік для моніторингу прогресу з покращення послуг, коригування пріоритетів розвитку громади, відслідковування появи нових пріоритетів у житті громади.
Послуга |
Задоволені якістю послуг |
Не задоволені якістю послуг |
Добре поінформовані про послуги |
Погано поінформовані про послуги |
Обрали послугу пріоритетною |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Послуги первинної медичної допомоги |
70% |
26% |
70% |
31% |
54% |
2. Прибирання вулиць та інших громадських місць |
60% |
35% |
55% |
45% |
38% |
3. Поводження з твердими побутовими відходами |
41% |
42% |
50% |
50% |
17% |
4. Будівництво, ремонт та обслуговування доріг та тротуарів |
23% |
68% |
44% |
56% |
58% |
5. Дошкільна освіта (дитячі садки) |
63% |
16% |
68% |
33% |
31% |
6. Загальна середня освіта (школи) |
67% |
16% |
70% |
30% |
38% |
7. Послуги соціального забезпечення |
73% |
16% |
72% |
28% |
24% |
8. Адміністративні послуги |
82% |
9% |
71% |
28% |
17% |
9. Громадський транспорт |
28% |
53% |
34% |
66% |
37% |
10. Освітлення вулиць |
29% |
60% |
41% |
60% |
43% |
11. Зелені насадження та парки |
72% |
18% |
55% |
45% |
7% |
12. Пожежна охорона |
54% |
25% |
55% |
45% |
27% |
13. Підтримка культурного життя в громаді |
29% |
59% |
58% |
42% |
40% |
14. Підтримка спорту |
22% |
64% |
57% |
44% |
51% |
15. Забезпечення громадської безпеки |
55% |
27% |
55% |
45% |
16% |