A A A K K K
для людей із порушенням зору
КЛІШКОВЕЦЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Чернівецька область, Дністровський район

За п'ять місяців місцеві бюджети Буковини отримали понад 1,2 мільярди гривень податкових платежів

Дата: 10.06.2019 15:20
Кількість переглядів: 536

За п'ять місяців місцеві бюджети Буковини отримали понад 1,2 мільярди гривень податкових платежів

Місцеві бюджети громад краю додатково отримали 118,5 млн. грн. податків. Про це повідомляють у Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області та зазначають, що за п'ять місяців нинішнього року до місцевих бюджетів надійшло 1220,3 млн. грн. Планові показники затверджені органами самоврядування виконано на 110,8 відсотків. Обсяги податкових надходжень зросли до аналогічного періоду  минулого року  на 21,1 відсотки, що становить в гривневому еквіваленті 212,4 млн.грн.

При цьому, позитивна динаміка простежується за усіма найбільш вагомими для місцевих бюджетів платежами. Так, надходження з податку на доходи фізичних осіб склали понад 784,9 млн. грн., що на 62,5 млн. грн. більше, доведеного завдання.

Наступним за рівнем надходжень став єдиний податок. «Спрощенці» сплатили до бюджету 201,9 млн. грн., що на 33,5 млн. грн. більше планових показників.

Місцеві бюджети цьогоріч отримали 131,3 млн. грн. земельного податку та орендної плати за землю, понад завдання надійшло майже 14,6 млн. грн.

Також суттєво наповнює місцеві бюджети акцизний збір з роздрібного продажу підакцизних товарів -  42,8 млн. грн. Крім того місцеві бюджети від бізнесменів Буковини отримали за користування лісом, надрами й водою – 15,6 млн.грн., податку на прибуток – 14,5 млн. грн., за ліцензії на право оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами місцеві бюджети отримали 4,9 млн.грн.

У відомстві зауважують, що в нинішніх умовах надзвичайно важливо зміцнювати фінансові ресурси місцевих бюджетів області. Адже, такі надходження використовуються місцевими органами влади для забезпечення поточних і перспективних завдань розвитку регіону.

Згідно даних територіальних управлінь Головного управління ДФС Буковини бюджети місцевих громад отримали : від платників Чернівецького управління (м.Чернівці) - 696,0 млн. грн. податків, Вижницького управління (об'єднує Вижницький та Путильський райони) – 74,0 млн.грн.; Кельменецького управління (Кельменецький та Хотинський райони) – 78,2 млн. грн.; Кіцманського управління (Кіцманський та Застанівський райони) – 100,4 млн. грн.; Новоселицького управління (Новоселицький та Герцаївський райони) – 80,4 млн. грн.; Сокирянського управління (Сокирянський район та м.Новодністровськ) – 65,7 млн. грн.; Сторожинецького (Сторожинецький та Глибоцький райони) – 125,5 млн. грн.

 

Фіскали нагадують буковинцям про сплату податку на нерухоме майно – 29 серпня останній день 

Головне управління ДФС у Чернівецькій області звертає увагу буковинців, які мають у власності нерухомість, про необхідність сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Підпунктом 266.4.1. п. 266.4 ст. 266 ПКУ визначено, що база оподаткування об'єкта/об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи платника податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 60 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;

в) для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.

Також, сільські, селищні, міські ради та ради об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, встановлюють пільги з податку, що сплачується на відповідній території, з об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, громадських об'єднань, благодійних організацій, релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями) (п.п. 266.4.2 п. 266.4 ст. 266 ПКУ).

Водночас, п.п. 266.4.3 п. 266.4 ст. 266 ПКУ встановлено, що пільги з податку, передбачені підпунктами 266.4.1 та 266.4.2 п. 266.4 ст. 266 ПКУ, для фізичних осіб не застосовуються до об'єкта/об'єктів оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

 Щодо порядку  обчислення податку на нерухомість, то підпунктом 266.5.1 ПКУ передбачено, що ставки податку для об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються за рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, залежно від місця розташування (зональності) та типів таких об'єктів нерухомості у розмірі, що не перевищує 1,5 % розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 м2 бази оподаткування.

Мінімальна заробітна плата на 01.01.2018 р. визначена у розмірі 3 723,00 грн. Отже, граничний розмір ставок, передбачений для розрахунку податку в 2019 р. за звітний 2018 р., не повинен перевищувати 1,5 %, або 55,85 грн. за 1 м2 бази оподаткування.

Податкові повідомлення-рішення про сплату сум податку, обчисленого згідно з підпунктом 266.7.1 статті 266 ПКУ, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

У разі неотримання податкових повідомлень-рішень на сплату податку, або встановлення розбіжностей у наявній інформації про об'єкт нерухомості, платнику податку необхідно звернутися з оригіналами документів, що підтверджують право власності на нерухомість, до контролюючих органів за місцем проживання (реєстрації).

 

Консультують Чернівецькі митники

В яких випадках та на яких умовах здійснюється особистий огляд громадянина, який прямує через митний кордон України ?

Відповідно до ч. 1 ст. 340 Митного кодексу України від 13 березня 2012 року № 4495-VI зі змінами та доповненнями (далі – МКУ) особистий огляд як виняткова форма митного контролю проводиться за письмовим рішенням керівника контролюючого органу або особи, яка виконує його обов'язки, якщо є достатні підстави вважати, що громадянин, який прямує через митний кордон України чи перебуває в зоні митного контролю або у транзитній зоні міжнародного аеропорту, приховує предмети контрабанди чи товари, які є безпосередніми предметами порушення митних правил або заборонені для ввезення в Україну, вивезення з України чи транзиту через територію України. Перед початком огляду посадова особа контролюючого органу повинна пред'явити громадянину письмове рішення керівника контролюючого органу чи особи, яка виконує його обов'язки, ознайомити громадянина з його правами та обов'язками під час проведення такого огляду і запропонувати добровільно видати приховані та/або не задекларовані товари (ч. 2 ст. 340 МКУ).

Факт ознайомлення громадянина з рішенням про проведення особистого огляду засвідчується посадовою особою контролюючого органу відповідним написом на рішенні про проведення такого огляду. У разі відмови громадянина від добровільної видачі прихованих та/або не задекларованих товарів на рішенні про проведення особистого огляду робиться відповідний запис, завірений підписом посадової особи контролюючого органу, яка пред'являла зазначене рішення громадянинові (ч. 3 ст. 340 МКУ).

Громадянин, стосовно якого здійснюється особистий огляд, має право:

1) до початку проведення особистого огляду ознайомитися з рішенням про проведення особистого огляду та порядком його проведення;

2) ознайомитися із своїми правами та обов'язками під час проведення особистого огляду;

3) надавати пояснення та заявляти клопотання;

4) добровільно видати товари, що переміщуються ним через митний кордон України з порушенням вимог законодавства з питань державної митної справи;

5) робити заяви з обов'язковим внесенням їх посадовою особою контролюючого органу, яка проводить особистий огляд, до протоколу проведення такого огляду;

6) користуватися рідною мовою та послугами перекладача;

7) ознайомитися з актом проведення особистого огляду після його складення та зробити заяву, яка підлягає внесенню до акта;

8) оскаржувати рішення, дії контролюючого органу щодо проведення такого огляду (ч. 4 ст. 340 МКУ).

Особистий огляд проводиться в ізольованому приміщенні, що відповідає встановленим санітарно-гігієнічним вимогам, посадовою особою контролюючого органу однієї статі з громадянином, стосовно якого проводиться особистий огляд, у присутності не менш як двох понятих тієї самої статі. Як поняті запрошуються особи, не заінтересовані у результатах огляду. Понятими не можуть бути родичі особи, яка підлягає особистому огляду, та працівники контролюючих органів. Доступ до приміщення, де проводиться огляд, громадян, які не беруть участі в ньому, і можливість спостерігати за проведенням огляду з боку таких громадян мають бути виключені. Обстеження органів тіла громадянина, який підлягає особистому огляду, проводиться виключно медичним працівником (ч. 5 ст. 340 МКУ).

Під час проведення особистого огляду складається протокол за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 10.04.2015 № 414, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 06.05.2015 за № 496/26941.

Протокол підписується посадовою особою контролюючого органу, яка проводила огляд, громадянином, який пройшов особистий огляд, понятими, які були присутні під час огляду, а в разі обстеження медичним працівником - і цим працівником. Громадянин, який пройшов особистий огляд, має право зробити заяву з обов'язковим занесенням її до протоколу (ч. 7 ст. 340 МКУ).  Копія протоколу надається громадянинові (ч. 8 ст. 340 МКУ).

Особистому огляду не підлягають Президент України, Голова Верховної Ради України, народні депутати України, Прем'єр-міністр України, Перший віце-прем'єр-міністр України, Голова та судді Верховного Суду України, Голова та судді Конституційного Суду України, Міністр закордонних справ України, Генеральний прокурор України та члени їхніх сімей, які прямують разом з ними (ч. 9 ст. 340 МКУ).

Джерело: Головне управління ДФС у Чернівецькій області

 

Інформацію підготовлено центром економічного зростання Клішковецької ОТГ в рамках проекту «Різні громади - спільні рішення для економічного зростання», який реалізується через ініціативу «Мери за економічне зростання»

#M4EG #Агенція_розвитку_громад_Буковини #Різні_громади_спільні_рішення_для_економічного_зростанняФото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь