A A A K K K
для людей із порушенням зору
КЛІШКОВЕЦЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Чернівецька область, Дністровський район

Звіт про роботу сектору юридично-кадрової роботи Клішковецької сільської ради за 2021 рік

Дата: 10.02.2022 09:34
Кількість переглядів: 240

Сектор юридично-кадрової роботи виконавчого комітету Клішковецької сільської ради є структурним підрозділом апарату Клішковецької сільської ради.

Сектор у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про очищення влади», «Про інформацію», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», іншими законами України, актами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Клішковецької сільської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями сільського голови та Положенням про сектор юридично-кадрової роботи виконавчого комітету Клішковецької сільської ради.

Сектор утворений з метою координації питань юридичного та кадрового забезпечення виконавчих органів Клішковецької сільської ради,  її структурних підрозділів та посадових осіб, та комунальних установ підвідомчих їй.

Основними завданнями сектору є: здійснення аналітичної та організаційної роботи з юридично-кадрових питань, вирішення питань комплектування виконавчих органів сільської ради кадрами; документального оформлення проходження служби в органах місцевого самоврядування; здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту керівників комунальних установ (укладання, продовження строку дії, розірвання контрактів, звільнення, надання відпусток, відрядження); підвищення кваліфікації працівників органу місцевого самоврядування, здійснення забезпечення правильного застосування законодавства  працівниками сільської ради, захист інтересів сільської ради, і виконавчого апарату  у судах усіх інстанцій, надання висновків про відповідність чинному законодавству проектів рішень сільської ради, виконкому, положень, розпоряджень та інших документів, які створюються в установі, тощо.

Загальна чисельність працівників виконавчих органів сільської ради станом на 01.01.2022 р. становить 55 осіб. Структура Клішковецької сільської ради налічує:

- 8 відділів: відділ організації надання адміністративних послуг ЦНАПу, відділ бухгалтерського обліку і звітності, відділ земельних відносин та комунальної власності, відділ містобудування та архітектури, фінансовий відділ, відділ «Службу у справах дітей», відділ освіти, молоді та спорту, культури, туризму і соціального захисту населення. загальний відділ.

-1 сектор юридично-кадрової роботи.

-6 старостинських округів.

         За 2021 рік в цілому у виконкомі Клішковецької сільської ради прийнято 462 розпорядження сільського голови, з них  підготовлено сектором - 360 (78% від загальної чисельності), а саме: про призначення-30, про звільнення  - 30,  про присвоєння рангів посадових осіб місцевого самоврядування – 7, про відрядження – 28, про надання відпусток -127,  про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб ОМС - 9, про переведення- 16, укладання контрактів, з керівниками комунальних установ, покладання обов’язків керівника, про стаж служби в органах місцевого самоврядування посадових осіб місцевого самоврядування та службовців виконавчих органів Клішковецької сільської ради і надбавки за вислугу років, про преміювання, про надання дозволу на ведення викладацької діяльності, про покладання обов’язків та ін. – 115. Розглянуто 263 заяви по вищезазначених розпорядженнях.

Працівниками сектору юридично-кадрової роботи проводилася робота щодо проведення конкурсів на заміщення вакантних посад із складанням письмових іспитів на перевірку знання законодавства; розроблені переліки питань для складання іспитів на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень посадових осіб та комплекти екзаменаційних білетів. Відслідковуються зміни в законодавстві та вносяться відповідні зміни в переліки питань для проведення іспитів та в білети, надавалися консультації конкурсантам з питань підготовки та складання іспитів. За звітний період були оголошено 9 конкурсів на заміщення 21 вакантної посади, проведено 18 засідань конкурсної комісії.  Розпорядженням сільського голови одна людина була занесена до кадрового резерву сільської ради. Громадянам, які зверталися до Сектору  з питань працевлаштування, були надані відповідні детальні консультації про порядок прийняття на службу в органи місцевого самоврядування, допомога в заповненні документів.

Відповідно до ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції» головним спеціалістом сектору забезпечено подання посадовими особами місцевого самоврядування та депутатами ради декларацій за 2020 рік, проведена робота щодо заповнення декларацій посадовими особами виконавчих органів сільської ради та депутатського складу. Здійснювалося представництво Клішковецької сільської ради та її виконавчого комітету в судах першої інстанції.  

Відповідно до  Закону України «Про публічні закупівлі» проведено:

- 28 відкритих торгів, а саме: «Встановлення охоронної сигналізації», «Шкільні меблі, дидактичні матеріали», «Нафта і дистиляти», «Природній газ», «Деревина паливна твердих порід», «Тверде паливо – вугілля», «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби», «Електрична енергія», «М'ясо», «Риба», та ін.,  

-8 переговорних процедур –«Деревина паливна твердих порід», «Послуги з організації харчування»,  «Овочі та фрукти (морква, цибуля, капуста білокачанна, буряк, помідори, огірки, лимони, банани, апельсини)», «Розподіл газу» та ін.,

-31 спрощену закупівлю – «Капітальний ремонт харчоблоку Перебиковецької ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул.Шевченка, 50-А в с.Перебиківці Дністровського району Чернівецької області», «Капітальний ремонт даху Малинецького НВК І-ІІІ ступенів в с.Малинці Дністровського району Чернівецької області», «Капітальний ремонт туалетних приміщень (друга частина) Шиловецької ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул..Миру,11 в с.Шилівці Дністровського району Чернівецької області», «Комп’ютерне обладнання» та ін.,

-2 переговорні процедури, скорочені по закупівлі природнього газу,

-186 закупівель без використання електронної системи, а саме: надання послуг на оздоровлення дітей, учасників АТО та дітей з багатодітних сімей, послуги пов’язані з технічним обслуговуванням і ремонтом офісної техніки,  закупівля фарб, пилососу та ін. господарських матеріалів, послуги щодо розміщення інформаційної продукції в газеті "Хотинські вісті", проведення експертних оцінок проектів будівництва, послуги знезараження води в криницях,  розроблення кошторисних документацій та ін.

Всі закупівлі станом від 03.01.2021 до 10.08.2021р..

Постійно проводиться моніторинг нових нормативно-правових актів, що стосуються юридично-кадрової роботи в органах місцевого самоврядування. Встановлюється та уточнюється щороку стаж служби в органах місцевого самоврядування посадових осіб та службовців сільської ради та надбавок за вислугу років. Розробляються та погоджуються з сільським головою графіки відпусток працівників сільської ради та керівників комунальних установ відповідно до Закону України «Про відпустки». Ведеться, в обов’язковому порядку, табель обліку використання робочого часу.  Проводиться робота щодо щорічного оцінювання виконання посадовими особами виконавчих органів сільської ради покладених на них обов'язків і завдань (до 31 березня поточного року). Забезпечується контроль за своєчасним присвоєнням рангів, готуються відповідні розпорядження. Новоприйняті посадові особи місцевого самоврядування, письмово попереджалися про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби, вимогам Закону України «Про запобігання корупції», ознайомлені із загальними правилами етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування. Подавалися до Хотинського районного центру зайнятості звіти про наявність вакансій (Форма № 3-ПН) у 2021 році. Проводилася робота по впорядкуванню особових справ посадових осіб виконавчих органів сільської ради, керівників установ, що є в комунальній власності сільської ради, доповненню їх документами. Особові справи весь час доповнюються документами: копіями розпоряджень, довідками, сертифікатами про проходження навчання та підвищення кваліфікації, тощо. Вносилися записи в трудові книжки працівників виконавчих органів сільської ради та керівників комунальних установ. Проводилася робота з ознайомлення посадових осіб з правилами внутрішнього трудового розпорядку. Опрацьовано 36 листків непрацездатності. Крім того, надавалися консультації та роз'яснення працівникам та керівникам виконавчих органів сільської ради, керівникам комунальних, установ з юридично-кадрових питань.

Забезпечувався контроль за дотриманням Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування". Сектором юридично-кадрової роботи, в органах місцевого самоврядування Клішковецької сільської ради, проводилася робота щодо кадрового менеджменту керівників комунальних установ, а саме: призначено керівників комунальних установ Клішковецької сільської ради: керівника КУ «Центр надання соціальних послуг» – Ченківського В.М., директора опорного закладу освіти Клішковецький ЗЗСО І-ІІІ ст. ім. Леоніда Каденюка – Козоріза А.І., директора Клішковецької дитячої музичної школи – Мельник В.М. та укладено з ними контракти. Звільнено, за власним бажанням, керівників комунальних установ:  директора опорного закладу освіти Клішковецький ЗЗСО І-ІІІ ст. ім. Леоніда Каденюка – Танащука А.М.. та директора Клішковецької дитячої музичної школи – Кирилюк О.Т..

Працівники сектору приймали участь у тренінгах та семінарах, пройшли навчання в Чернівецькому регіональному центрі підвищення кваліфікації відповідно до планів-графіків навчань. Проводили іншу роботу, пов’язану із законодавством про працю та службу в органах місцевого самоврядування, виконували додаткові доручення та завдання керівництва.

В 2022 році сектор юридично-кадрової роботи виконавчого комітету продовжуватиме забезпечувати організацію правової роботи та кадрової політики спрямованих на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог чинного законодавства сільською радою, виконавчим комітетом, а також їх посадовими особами та комунальними установами підвідомчими їй, під час виконання покладених на них завдань та функціональних обов’язків.

 

Завідувач Сектору

юридично-кадрової роботи                                   Іванна НЕДОРУБАН


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь